مهارت های همسرداری موفق
زناشویی - همسرداري موفق - روابط زناشویی

zayman چگونگی رابطه جنسی پس از زایمان


خیلی از همسران تصور می‌کنند پس از زایمان باید تا هفته‌ها رابطه زناشویی نداشته باشند؛ چون ممکن است برقراری چنین رابطه‌ای باعث آسیب به مادر شود.

باور غلط دیگری که در این مورد رواج دارد، بهتر بودن سزارین نسبت به زایمان طبیعی برای برقراری رابطه زناشویی بعد از آن است. البته بعضی اوقات هم مشغولیت بچه‌داری باعث می‌شود که زوج‌ها خودشان و یا رابطه زناشویی‌شان را فراموش کنند که این نکته هم می‌تواند در درازمدت عوارض نامطلوبی بر روابط زوجین بگذارد. درباره این موارد با دکتر ملک‌ منصور اقصی، متخصص زنان و زایمان و استاد دانشگاه تهران گفتگو کرده‌ایم…

 

رابطه زناشویی پس از زایمان چگونه باشد؟

بعد از زایمان، تا چه مدتی محدودیت و منع رابطه زناشویی وجود دارد؟
در یک مدت زمان خاص پس از زایمان، توصیه ما این است که رابطه زناشویی وجود نداشته باشد و علت آن هم این است که می‌خواهیم محل چسبندگی جفت ترمیم پیدا کند چون مثل یک زخم باز می‌ماند.

جفت از دیواره کنده شده و خو‌ن‌ریزی‌های معمول بعد از زایمان، از همین محل است. تا این زخم ترمیم پیدا نکرده، بهتر است رابطه‌ زناشویی نداشته باشند. این زمان حدود ۳ هفته طول می‌کشد. در قدیم می‌گفتند تا ۶ هفته. اما امروز می‌گویند تا ۳ هفته هم کفایت می‌کند.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:زایمان , رابطه جنسی,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

بعضی از زنان در طول رابطه جنسی احساس درد میکنند.برای بعضی از این افراد این درد موقتی می باشد و برطرف خواهد شد اما در بعضی از زنان درد تبدیل به یک بخش از رابطه آنها می شود. تحریک نشدن جنسی به اندازه کافی در زمان قبل از دخول یکی از دلایل کاملا شایع برای احساس درد در میان زنان می باشد. زمانی که بدن زن از نظر جنسی آماده گردیده باشد دیواره های واژن از جهات مختلف کش می آیند و بزرگتر می گردند.در این زمان در واژن مواد لازمه ترشح می گردد و دیواره واژن را کاملا مرطوب و لیز و ضد عفونی می نماید. در نتیجه کاملا مشخص است که واژن برای نفوذ بدون برنامه ریزی و غیر منتظره طراحی نشده است. مشکل دیگر درد در زمان رابطه این است که زنان با وجود درد از تحریک جنسی عقب می مانند و دیگر رابطه را دنبال نمی کنند چراکه با وجود درد دیگر لذتی نمی برند. خود عدم تحریک در طول رابطه باعث برگشت به مرحله یاد شده بالا می شود و مسائل ذکر شده را بدنبال خواهد داشت. از طرفی زنان گاهی خود را در یک سیکل دردآور می بینند.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:درد دخول , درد واژن , درد هنگام نزدیکی,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

 

براي بسياري از زنان جوان در ايران عدم آشنايي با رابطه‌ي زناشويي، و در مواقعى راه‌هاي مختلف جلوگيري از حاملگيباعث دشواري‌هاي زيادي در زندگي زناشويى مي‌گردد.

 رابطه‌اي كه مي‌تواند زندگي دو انسان را زيباتر، گرمتر و پيوند مشترك را نزديكتر گرداند، در موارد زيادى تنها به دلسردي و افسردگي روزافزون  منجر مي‌شود.

آموزش ناگفته هاي روابط زناشويـي

هديه اي بي نظير براي همسران

زوجهاي جواني كه از مطرح كردن مسائل زناشويي بين

 خود خجالت مي‏كشند

اين محصول ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي مي باشد.
شامل آموزش هاي زير به صورت تصويري :
۱ – بهداشت جنسي
۲ – رفتار هاي جنسي
۳ – بيماري هاي جنسي
۴ – داروهاي محرك
۵ – تنظيم خانواده
۶ – ناتواني جنسي

 



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:پكيج اورجينال آشناي محبوب,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

ارگاسم هم زمان در رابطه جنسی!؟

زوج
با اینکه ارگاسم همزمان خیلی خوب است اما رسیدن به آن بسیار دشوار است.


این تصور که رسیدن همزمان زن و مرد به اُرگاسم خوب است، کاملاً اشتباه است. سوءتعبیرهای بسیاری درمورد موضوع ارگاسم همزمان وجود دارد. ارگاسم همزمان به حالتی گفته می‌شود که زن و مرد در یک زمان به ارگاسم و اوج لذت جنسی می‌رسند.

بدیهی است که افراد زیادی، مخصوصاً خانم‌های جوان، ممکن است تصور کنند که زن و مرد در هر معاشقه، باید در یک زمان به ارگاسم برسند. اما در زندگی واقعی، این حقیقت ندارد. این تصور که ارگاسم همزمان قانون رابطه جنسی است فقط یک تصور نادرست است که طی چند صد سال گذشته توسط رمان‌های عاشقانه و فیلم‌های پورنو متداول شده است. حتی امروز، افراد زیادی اعتقاد دارند که زوج‌ها در یک زمان به اوج لذت جنسی می‌رسند.

نتیجه همه این سوءتعبیرها شکایت‌های اینچنینی خانم‌ها و دختران جوان است، «من فکر می‌کنم من مشکلی دارم چون همزمان با شوهرم به ارگاسم نمی‌رسم. شوهرم هم خیلی از این مسئله ناراحت است…».



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:اُرگاسم , ارضا شدن,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

8اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها

رابطه جنسی
مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند.

حرکات نادرست

متون وسوسه انگیز و لباسهای بدن نما می توانند در کتابها و فیلم ها مردان را شهوانی کنند، اما در زندگی حقیقی چطور؟ دکتر کامی بالک می گوید: «مردان هرگز توسط زنانی که بیشتر زمان خود را در مقابل آینه و صرف پوشیدن لباس های شهوت انگیز می کنند، تحریک نمی گردند؛ حتی سیگنال های ظریفی که انتظار دارید از طرف شوهرتان به چشم علامت دیده شود، می تواند شهوت جنسی او را خاموش کند». در این مطلب 8 اشتباه این چنینی و راه حل تبدیل آنها به رفتارهای کارآمد را شرح داده ایم.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:راز موفقیت , همسرداری , راز مردان,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 42884
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1