مهارت های همسرداری موفق
زناشویی - همسرداري موفق - روابط زناشویی


ورزش کگل,ورزش های تقویت کننده عضلات کف لگن ,ورزش کگل چيست

 ورزش های تقویت کننده عضلات کف لگن ( Kegel exercise )
ورزش کگل یک سری ها نورهای ورزشی هستند که با هدف تقویت عضلات حمایت کننده مقعد و واژن در کف لگن عمل می کنند. این ورزش ها در کنترل بی اختیاری مدفوع و ادرار و تقویت عضلات اطراف واژن و جلوگیری از پرولاپس یا افتادگی رحم هم موثرند. مهمترین عضله ای که در این وزش ها تقویت می شود عضله به نام پوبوکوکسیژئوس ( pc ) است که این عضله  u شکل است و از پشت قسمت قدامی لگن شروع شده و به سمت عقب لگن می رود و به استخوان دنبالچه ای در عقب لگن اتصال می یابد و در طول مسیر خود واژن در خانم ها و مقعد را در هر دو جنس حمایت می کند.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: جمعه 16 اسفند 1392برچسب:کگل ، تقویت واژن , تقویت عضلات لگن,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده : یکی از عمده ترین مشکل در زندگی زناشوئی و جنسی زوجهای جوان گرم مزاج بودن یکی از زوجین در مقابل سرد مزاج بودن دیگریست .

این مسئله در مرحله اولین آغاز ین فعالیت جنسی زوجین غیر طبیعی نیست ، خصوصا در مورد خانم ها که معمولا بین 20 تا 30 درصد افراد پس گذشت زمان از آغز دوران فعالیت جنسی به مرور میل جنسیشان بیشتر می شود ، پس این دسته از افراد دچار سرد مزاجی نیستند بلکه به علت عدم تجارب جنسی یا عدم شناخت دنیای جنسی و تخیلات جنسی نسبت به آن واکنشی از خود نشان نمیدهند تا زمانی که با مرور زمان طی کسب تجربه میل و رغبت آنها نسبت به قبل بیشتر می شود .

اما هستند افرادی که علیرغم داشتن تجربه رابطه جنسی همواره گرایش آنچنانی به انجام آن نداشته و صرفا جهت تامین نیاز همسر و انجام وظایف زناشوئی خود فعالیت جنسی با همسر را انجام میدهند .

استرس ، ترس و نگرانی ، ذهنیت منفی در مورد رابطه جنسی و جنس مخالف ، الگو برداری نا مناسب از رفتار پدر و مادر ، عدم آموزش ، اختلالات روانی ، اختلالات جنسی ، هورمونها ، عوامل فرهنگی ، آب و هوا و اقلیم، ضعف جسمانی و احساس درد ، عدم پذیرش احساسی یکدیگر میتواند از جمله عواملی باشد که در سرد مزاجی فرد تاثیر گذار باشد ، برخی از عوامل فوق قبل از ازدواج قابل شناسائی و درمان است ، با این وجود خیلی از متخصصین تا زمانی که فرد تجربه جنسی نداشته باشد سرد مزاجی را مورد سنجش و ارزیابی قرار نمیدهند و البته دسته از از موارد ذکر شده پس از آغاز فعالیت جنسی نمود می کند .



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:سرد مزاجی,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

چرا در دوران قاعدگی رابطه جنسی برقرار نباید کرد!!!

 

ممکن است میل جنسی در دوره قاعدگی خانم‌ها برای برخی همسران آنچنان قوت بگیرد که بخواهند در این دوران نیز اقدام به

برقراری ارتباط کنند. سوالی که برای خیلی‌ها در این زمینه پیش می‌آید آن است که چرا گفته می‌شود نباید در دوران قاعدگی رابطه جنسی با همسر برقرار کرد.

در زمان قاعدگی یا پریود یا عادت ماهانه، دیواره‌های رحمی که جهت لانه گزینی جنین آماده شده است و بافتی پر از عروق در جداره

رحم شکل گرفته است ریزش می‌کند و از طریق دهانه رحم وارد واژن یا مجرای تناسلی شده، خارج می‌شود. در این زمان هم دهانه



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 8 اسفند 1392برچسب:نزدیکی در زمان پریود,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری
چگونه در زندگی امروزه به آرامش برسیم؟


https://groups.yahoo.com/neo/groups/Goonagoon/info


این روزها زندگی انسان‌ها با استرس و تنش زیادی همراه شده و به نظر می‌رسد همه افراد، زندگی پر از استرسی را تجربه می‌کنند. برای همین هم خیلی‌ها به خودشان حق می‌دهند عصبانی باشند و فریاد بکشند یا شکایت‌ها و اعتراض‌های‌شان را براحتی به زبان بیاورند. با وجود این، متخصصان و روان‌شناسان می‌گویند شکایت کردن‌های دائمی و همیشگی می‌تواند تاثیری منفی بر سلامت جسم و روح ما بگذارد. همچنین با در پیش گرفتن چنین رفتاری، احساس غم و اندوه هم در زندگی‌مان افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:آرامش , زندگی موفق,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 42831
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1